Kroppsøving

Møteplassen Kroppsøving arbeidar for å utvikle lærarar og lærarstudentar si forståing av kva kroppsøving er, og korleis faget kan bidra til eleven si læring og utvikling i grunnopplæringa og i lærarutdanningar. Med bakgrunn iutdanningspolitiske føringar og forskingsbasert kunnskaper mandatet definert i tre område:
Læreplanforståing
Møteplassen Kroppsøving skal bidra med kunnskap som støtter tolking av sentrale omgrep i læreplanen. Møteplassen skal også støtte behovet for å utvikle ein meir kompetanse- og læreplanorientert forståing for kva som blir vektlagt for elevane si læring og danning i undervisinga.
Vurderingskompetanse
Møteplassen Kroppsøving skal bidra til eit felles tolkingsgrunnlag for kroppsøvingslærarar i grunnskulen, ividaregåande skule og for lærarstudentar i utdanningsinstitusjonar slik at vurderingspraksis kan ha same utgangspunkt.
Ein inkluderande praksis
Møteplassen Kroppsøving forstår det som viktig å bidra med kunnskap og støtte til diskusjonar om korleis undervisninga kan gi rom for deltaking, meistring og personleg og sosial utvikling for alle elevar, i tråd medLK20 og andre politiske styringsdokument. Eit slik utgangspunkt bygger på ei brei forståing av inkludering og tilpassa opplæring og er godt forankra i fag- og forskingslitteratur (Bachmann og Haug, 2006; Standal 2021).