I denne fasen handlar det om å presentere arrangementet på ein måte som vekkjer interesse.

Samarbeidspartnarar og arrangementsarena

Definer vertskap og relevante samarbeidspartnarar, slik som kulturhus, idrettsanlegg, veg og sponsorar. Merk at kommunen kan kreve søknad om bruk av offentlege rom/uteområder, og at Statens Vegvesen og Vestland fylkeskommune krev søknad for arrangement og reklame på og langs vegbane. Det skal alltid sendast eigen søknad til Politiet om gjennomføring av arrangement: 

Hugs å undersøke om konkurransearenaen treng oppgraderingar. Dette bør meldast tidleg til eigar av arena (ofte kommunen).

Relevante lenker: 

Lenker særleg relevant for arrangement i Bergen kommune: 

Kompetansebehov

Identifiser behov for spisskompetanse. Benytt gjerne mentorordninga til Visit Norway til rettleiing (inntil 30 timer/31 500 kr).    

Relevante lenker: 

Synlegheit og marknadsføring 

Sikre støtte og synligheit for arrangementet regionalt og nasjonalt. Forankre prosjektet lokalt og politisk, og samarbeid med presse. Samarbeid gjerne med Innovasjon Norge sitt regionskontor.

Relevante lenker: 

Arrangementskalkulator

Estimer kostnadar og inntekter (t.d. billettsal, sponsorar, offentlige midler, overføringar).

Relevante lenker: 

Bærekraft

Integrer berekraftsmål i søknaden. Inkluder både økonomiske, sosiale og miljømessige mål.

Relevante lenker: 

Kompetansebank for arrangørar (under utvikling)