Sjekk at du har hugsa alt! 

 Du kan laste ned ein utskriftbar versjon her.

1. Kartlegging

  • Er vertskapsrolla og målsettinga med arrangementet tydeleg definert? 
  • Har vi gjennomgått aktuelle kravspesifikasjonar? 
  • Er infrastruktur, overnatting, transport og arenaer kartlagt og reservert? 
  • Har vi laga oversikt over lokale, regionale og nasjonale interessentar (interessentanalyse)?
  • Er det henta erfaringar frå tilegare arrangement? 
  • Er budsjett og finansieringsmoglegheiter identifisert? 
  • Er det vurdert å involvere relevante forskingsmiljø?
  • Er plan for berekraft og miljøpåverknad påbegynt? 
  • Er moglegheiter for arv (legacy) kartlagt? 

2.Søknad

  • Er alle relevante parnarar frå interesseanalyse involvert og inngått avtale med? 
  • Er vertsarena(er) og logistikk stadfesta? 
  • Er kompetansebehov definert? 
  • Er politisk forankring sikra? 
  • Er medie- og marknadsføringsstargei skissert? 
  • Er søknad sendt til rett arrangør/internasjonalt forbund? 
  • Er berekraft inkludert som sentralt punkt? 
  • Er arrangementskalkulatoren nytta?

3.Tildeling

  • Har vi motteke tildelingsbrev/offesiell stadfesting frå tildelingsorganisasjon?
  • Er pressarbeid og promotering igangsett? 
  • Er ny interesseanalyse gjennomført? 
  • Er behov for ytterlegare kompetanse vurdert? 
  • Er kampansjeplan og tidslinje godkjent? 
  • Er informasjonsmøter med lokale partnarar haldt? 

4.Planlegging

  • Er styringsgruppe og prosjektorganisasjon etablert? 
  • Er økonomistyring og rekneskapssystem på plass? 
  • Er presse- og kommunikasjonsstrategi på plass? 
  • Er kontraktar med sponsorar og samarbeidspartnarar signert? 
  • Er frivilligprogram utvikla og marknadsført? 
  • Er detalhert prosjektplan med milepælar og ansvar definert? 
  • Er berekraftsplan ferdigstilt og forankra? 
  • Er tryggingsplan og beredskap etablert? 
  • Er plan for arv (kompetanse/infrastruktur) godkjent? 

5.Gjennomføring

  • Er arena, transport og teknisk infrastruktur på plass? 
  • Er frivillige opplært og alle vakter bemanna? 
  • Er eit internt produksjonsverkty i bruk? (f.eks. Crescat eller Artifax)
  • Fungerer presse- og kommunikasjonsstrategien som planlagt? 
  • Er alle involverte informert om sine roller og sitt ansvar? 
  • Er miljø- og berekraftstiltak implementert? 
  • Er møteplan mellom aktørane fastsett (daglege statusmøter)? 

6.Evaluering

  • Er økonomisk rapport levert (rekneskap og avvik)?
  • Er mediaomtale og -dekning evaluert? 
  • Er arrangementskalkulatoren nytta? 
  • Er publikumsundersøking gjennomført? 
  • Er plan for læringspunkt/anbefalingar dokumentert?
  • Er evaluering med interessentar og samarbeidspartnarar gjennomført? 
  • Er plan for realisering av arv igangsett? 
  • Er det vurdert å søke om samme eller liknande arrangement igjen? 

7.Arv (legacy)

  • Har vi oppsummert kva konkrete verdiar arrangementet etterlot? 
  • Er infrastruktur og kompetanse vidareført? 
  • Har vertsregionen auka synlegheit eller turismeeffekt? 
  • Er resultat g erfaringar delt med framtidige arrangørar? 
  • Er tiltak for vidareutvikling identifisert? 

Ekstra tips: 

  • Bruk Innovasjon Norge si mentorordning aktivt i heile prosessen.
  • Integrer berekraftsmåla til FN i alle delar av arbeidet.
  • Ver tydeleg på kven målgruppene dine er: Lokale innbyggarar, nasjonale aktørar, internasjonale gjestar.
  • Bruk arrangementskalkulatoren som styringsverkty gjennom heile perioden.

Kva kan vi hjelpe deg med? 

Ta kontakt med oss! 

Kompetansebank for arrangørar (under utvikling)